مهمترین فرق رستوران و کترینگ
نوشته شده توسط : آوا امینی

نکته ی مهم دیگری که باید در خصوص تجهیزات استیل و چدن بدانید قیمت آن است، چدن در مقایسه با استیل ارزان تر است چرا که از مواد اولیه ی ارزانتری ساخته میشود و از طرف دیگر فرآیند ساخت و تولید چدن در مقایسه با استیل ساده تر است و به همین دلیل قیمت ارزانتری دارد.

 

تفاوت چدن و استیل

اجازه دهید پیش از آنکه به بررسی انواع کباب زن بپردازیم ابتدا در خصوص این دستگاه توضیحاتی ارائه دهیم، سیخ گیر کباب دستگاهی است که از آن به منظور سیخ کردن گوشت چرخ کرده آن هم بدون دخالت دست استفاده می شود، در واقع یکی از مشکلاتی که در زمینه ی پخت کباب کوبیده با آن مواجه خواهید شد سیخ گرفتن کباب است و اگر در این زمینه مهارت نداشته باشید گوشت به سیخ نچسبیده و بر روی اجاق می ریزد.

 

انواع کباب سیخ گیر صنعتی

سیخ زدن گوشت آن هم در حجم بالا کار را دشوارتر خواهد کرد برای همین هم باید نسبت به خرید دستگاه کباب زن صنعتی اقدام نمایید، این دستگاه مزیت های فراوانی دارد که در ادامه مهترین آن ها را آورده ایم.

 

تفاوت کترینگ و رستوران

به طور کلی کترینگ ها آماده سازی و پخت غذا را در محل و سرو آن را در مکانی دیگر انجام می دهند. در حقیقت غذا و نوشیدنی در محل مشخص طبخ و آماده شده و در مکان دیگری سرو خواهد شد، این روزها کیترینگ ها جایگاه ویژه ای پیدا کرده گزینه ی مناسبی برای مراسم، جشن، محیط های کاری و … می باشند.

رستوران و غذاخوری محلی است که در آنجا انواع خوراک و نوشیدنی آماده و در همان جا سرو می شود؛ با وجود اینکه کیترینگ و رستوران هر دو در خدمات و آماده کردن غذاهای متنوع به یکدیگر شباهت دارند اما بین آنها تفاوت هایی هم وجود دارد و ما تصمیم داریم در ادامه به بررسی این تفاوت ها بپردازیم.

 

سرخ کن سیب زمینی

سرخ کن سیب زمینی یک روش صنعتی است که می توان آن را سرآمد ایده پردازی هایی دانست که امروزه به دنیای آشپزی وارد وآن را دچار دگرگونی کرده اند ، سرخ نمودن سیب زمینی در ماهیتابه برای مکان های بزرگ با مشتریان فراوان به روش های قدیمی دیگر امروزه شاید کمی خنده دار و دور از ذهن باشد. سرخ کن سیب زمینی با پخت یک نواخت و طعم و بوی مطبوع تر نوید بخش فرآیند سرخ کردنی بهتر است، که با کاهش مصرف روغن و حفظ کیفیت آن از یک سوی باعث کاهش هزینه ها و از سوی دیگر حفظ سلامتی افراد خواهد شد به همین دلیل سودی که حاصل مدیران و مشتریان می کند دو طرفه و در هر دو سمت بُرد است.

 

 دستگاه کراکف پز 80 قلابی

کراکف سوسیس در گذشته به دو روش دودی و آب پز تهیه می شد اما کباب نمودن آن در دستگاه کراکف پزی تفاوت بسیاری را در شکل ومزه به وجود آورده است و تصویر ذهنی کاملاً متفاوتی را نسبت به گذشته ایجاد می کند که هم سالم تر است وهم اشتها آورتر، فقط نیمه خام بودن آن برای بسیاری ایجاد این ذهنیت را می کند که ممکن است مشکل ساز باشد اما این نکته را برای شما یادآور می شویم که این نوع کراکف به خاطر اینکه از کالباس تهیه شده هیچ گونه مشکلی به خاطر نیم پز بودنش ایجاد نمی کند.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: